you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 6865
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

هفته ی اول:صحبت با خدا

سلام خدایا منم!همونی که ی درد بزرگ توی سینش داره!!!!همونی که هرشب کارش گریه کردنه!!!همونی که همش

ازت چیزی میخواد و توقع داره اونو براوردا کنی!!همونی که با وجود این این همه توقع از تو.هیچ کاری در قبالت انجام نداده

من اونی ام که دلش خیلی پره و یک زمانی هرشب می اومد پیشت وازت گله مییکرد و شکایت!!و میگفت خدایا؟!!!!!!!!!

مگه منو نمیبینی؟؟؟چرا دعامو براورده نمیکنی؟؟؟ولی بعده این همه مدت بالاخره تو صدای گریه هامو شنیدی.صدای

ناله های شبونمو تو خلوتم شنیدی!!!من همونی ام که الان بغضم گرفته!!من همونی ام که گاهی قطره اشکی زلال و

گرم از چشماش سرازیر میشه!!!من همونی ام که خیلی شبا نخوابیدم!!!!همونی ام که تو اون شبا می اومد و باهات

حرف میزد!!!من همونی ام که بهت التماس کرد!!!من همونی ام که یک شب از بس گریه کرده بود و اسمتو صدا زده بود و

ازت مینالید صداش گرفته بود!!!.... فک کنم شناختی من کی ام!!!!!!!!!

ولی بعد این همه مدت بالاخره تو صدای گریه هامو شنیدی.و دعامو مستجاب کردی.خدایاااااااااااااااا خیلی دوستت دارم

با وجود این همه گله و شکایتی که ازت کردم دعامو مستجاب کردی!!!

خدایا تو به من یاد دادی که عشق واقعی عشق به توست.دیشب که به خاطرت گریه کردم بعدش ی حس خوب بهم

دست داد و فهمیدم تمام مدت تو کناره من بودی و میخواستی بهم کمک کنی!ولی من همه رو میدیدم به جز تو

خدایااااااااا ازت ممنونم که اونو دوباره بهم دادی و فهمیدی که عاشقشم و از ته دل میخوامش

 

                                                          نویسنده: lucky person.

 

 

لطفا نظرتونو درباره ی این نامه بگید



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت14:55---18 آبان 1390
سلام داشتم توی نت می چرخیدم که از اسم وبت خوشم اومد و اومدم ببینم چه جوریه؟
خیلی جالب بودند به وب منم سر بزن و حتما نظر بده..منتظرتم..موفق باشی


zahra
ساعت17:52---25 مهر 1390
salam.kheyli ghashang bodd.mercپاسخ:khahesh mikonam azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: دو شنبه 25 مهر 1385برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com