you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 6877
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

پشت شیشه...

پشت شيشه برف ميبارد
پشت شيشه برف ميبارد
در سكوت سينه ام دستي
دانه اندوه ميكارد
مو سپيد آخر شدي اي برف
تا سرانجام چنين ديدي
در دلم باريدي ... اي افسوس
بر سر گورم نباريدي
چون نهالي سست ميلرزد
روحم از سرماي تنهايي
ميخزد در ظلمت قلبم
وحشت دنياي تنهايي
ديگرم گرمي نمي بخشي
عشق اي خورشيد يخ بسته
سينه ام صحراي نوميديست
خسته ام ‚ از عشق هم خسته

 

فروغ فرخزاد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com