you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 6862
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

کجایی


کجایی؟


برفی است هوای نوشته هایم.


تنهایی ام را با این سیاهی کلام فریاد میزنم …


تنهایم مثل ثانیه های تکرار ناشدنی… مثل میوه های درخت پژمرده باغ متروک…


دیگر کجایی تا ببینی بی تو حتی جوهر خوابهایم هم رنگی ندارد.


در سکوت تنهایی، طوفانیم… طوفانی که هیچ رگباری دست و دلم را به آرامش دعوت نمیکند.


بارانیم مثل هوای چشمان غرور پیچک شکسته به دست باد…


عاصیم مثل بغض به هنگام فریاد. مثل پنجره های خاموشی به وقت چشم انتظاری باران…… آخر کجایی؟


کجایی؟ دلم تنگ است. دل تنگ مثل سنگ صبور به وقت تکه شدن به دست سنگینی نشئه مرگ…


با تمام تنهایی و بارانی و طوفانی و عصیان باز هم منتظرم،


منتظر یک لحظه از نگاه بودن در نبض نگاه تو. کجایی؟


بغض این قلم… باز نمیشود.


کجایی؟


دلم تنگ است….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com