you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 6880
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

.......

 

 


به چه علت بايد روحيه ي يه عده اي رو بخاطر تخليه ي عقده هاي دروني خودمون خراب كنيم؟؟
چرا بعضي از آدما به خاطر يه ريزه محبت و دلسوزي كه من اسمش و ترحم مي ذارم ،بايد از كثيف ترين روش هاي جلب توجه استفاده كنيم؟!  اصلا همه ي اينا به كنار تو چه جوري روت مي شه توي روي خدا نيگاه كني؟اوني كه بهت عقل و شعور داده؟بابا نعمت ازين بالا تر؟؟؟خجالتم خوب چيزيه!!كه متا سفانه……
حالم ازين جور آدمابهم ميخوره!جناب تو اگه عقده داري، برو يه جاي ديگه خاليش كن…خيلي هام مث من ساده و....!!!  به راحتی  ميشه کسی را که دوستش داريم از خود برنجانيم ولی به سختی ميشه اين رنجش را جبران کنيم.به راحتی ميشه کسی را بخشيد ولی به سختی ميشه از کسی تقاضای بخشش کرد.به راحتی ميشه هر روز از زندگی لذت برد ولی به سختی ميشه به زندگی ارزش واقعی داد.به راحتی ميشه دوست داشتن را بر زبان آورد ولی به سختی ميشه آنرا نشان داد.به راحتی ميشه اشتباه کرد ولی به سختی ميشه از آن اشتباه درس گرفت.به راحتی ميشه یک دوستی را با حرف حفظ کرد ولی به سختی ميشه به آن معنا بخشيد.


                              
           


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com