you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 6872
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

khodayaaa

هي فــــــلاني

دورم را حصار نکــــــــش …

بگذار پرســــــــه بزنم …

گم شوم …

زخمـے شوم …

حتـے بگذار گاهـي درد بکشمــــ …

دورمـــــ را حصار نکش …

من ِ محصور، شبیه من نیست دیگر...
****************
ديشب خـدا آروم صـــدام كـــرد و گفــــت : خــــــــوابي ؟

عشــــقت داره قــــربون يــكي ديـــگه ميــره...

اونـــوقت تـــو راحت خوابيـــــدي ؟؟؟!!!

لبخنــــدي زدم و گفتــــم : خـــــدا جونم "                                                                

اين همون مخــــلوقي هست   كه وقتــــي آفريديـــش به خودت آفـــــرين گفتي . . 

  **************

امروز هم گذشت یه روز دیگه از روزهای بی تو بودن هنوز از این روزهای وحشتناک باقی مونده … تنهای تنها میون این همه آدم سخته. دلم میگیره وقتی بهش فکر میکنم وقتی نگاه می کنم وتا فرسنگها کسی را پشت و پناهم نمی بینم خسته شدم از این همه لبخند زورکی از این همه بهونه الکی






به سلامتي‌ اون دختري که وقتي‌ تو خيابون يه لکسوز واسش بوق ميزنه بازم سرشوميندازه پايين و زير لب ميگه:اگه 730 هم داشته باشي‌... چرخ پرايد عشقمم نيستي!!!

************




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com