you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 507
بازدید کل : 6773
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

دیگر قلبم باور ندارد که عشقی در این زمانه وجود دارد!عشق در قلبم

مثل یک خواب و رویا شده است ....دیگر قلبی که یکرنگ ، یکدل و با وفا

باشد در این زمانه نیست!هر که آمد برای مدتی در قلبم ماند ، مرا

سوزاند و بعد ، از این قلب شکسته من سرد شد و رفت....دیگر عشق

های این زمانه مثل عشق قصه ها واقعی نیست! آنانکه ادعا می کردند

عاشقند قلبم را زیر پا له کردندو در سرزمین تنهایی ها رهایم کرد او که

ادعا می کرد مرا رها نمی کند ، مرا سوزاند دیگر درهای قلبم برای

همیشه به روی عشق بسته خواهد شد نمی بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی !


*******************
اگر معنای عشق دل شکستن است ، پس لعنت به عشق !

اگر رسم عاشقی این است که قلب آنکه دوستش داری را بسوزانی و

بعد از مدتی رهایش کنی پس لعنت به تو که مرا در این دنیای دروغین

در به در کردی!


او که ادعا می کرد که تا آخرین لحظه نفسهایش همسفر من است ،

رفیق نیمه راه شد ،

او که ادعا می کرد که در این دنیای بزرگ تنها مرا دارد و با کسی نیست

، هم نفس غریبه ای دیگر شد ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com