you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 512
بازدید کل : 6778
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

وقتی خداحافظی میکنیم چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن

************

دوستت دارم" جمله به افتضاح کشیده شده ای است که مردان فاحشه آن را در گوش زنانی زمزمه می کنند که تنها رسالتشان یک شب هم بستری ست.. و در انتهای این هم آغوشی هر زن تنها خطی خواهد شد در انتهای چوب خطهایشان..



نظرات شما عزیزان:

حميدرضا
ساعت14:27---19 خرداد 1391
سلام این پیام چند روز پیش تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

salam
ساعت19:43---16 فروردين 1391
سلام دوست عزیز ممنون که به وبمون سر زدی وب تو هم خیلی خوشگله بازم بهمون سر بزن

kimiyajoon
ساعت21:56---22 اسفند 1390
salam
webe khobi dari man ke khosham omad
ag dost dashti be manam sar bezan
darzemn link yadet nareha ba sme zir linkam kon
پرنسس یخی
ag dost dashti toham bego ba che smi belinketam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: دو شنبه 12 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com