you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 512
بازدید کل : 6778
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

u


سلام عزیزانم خوفید؟؟

 
من و تو دیگه توی قلب هم حبسیم.....
 
 Animated Graphics, Cute Graphics, Cute Animated Graphics Animated Graphics, Cute Graphics, Cute Animated Graphics
 

مثل پروانه می گردم دور سرت

که همه ببینن و برن از دور و برت
من و تو دیگه توی قلب هم حبسیم
همه عیب دارن فقط من و تو بی نقصیم
نمی ارزه یه لحضه ازت دورشم
باید همه ما رو ببینن و زود کور شن
واسه ی تو یه عاشق صد در صدم
همین که تو رو دیدم پرید عقل از سرم
به جز تو من دیگه هیشکی و نمی خوام
وقتی باشی بقیه به چشم نمیان
چه حس خوبی دارم باهات امشب من
خودت مثل گل و چشات شبنم
دوست دارم همه ببینن و محوت شن
ولی من مهمون دل گرمت شم
آخه دیگه خوشگل تر از تو کسی نیست که
واسه همینه که دل کندن ریسکه


از خدا می خوام که تو رو نگیره از من

اگه تو نباشی ، می میرم از غم
می دونم تو هم عاشق من می شی کم کم
منم می شم همونی که می خوای حتما
از خدا می خوام که تو رو نگیره از من
اگه تو نباشی می میرم از غم
می دونم تو هم عاشق من می شی کم کم
منم می شم همونی که می خوای حتما

 

 

همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم
چیزایی که می خواستم خاص بودند
حالا من به تو می گم که دل به تو می دم
بیا که فاصله کم بشه از تو تا من
خوشحالم که دستات با من
با تو می ره بالا ضربان قلبم
احساسات من دچار نوسان قطعا
با توام که خوب باشم و خوبه با تو باشم
دوست دارم با صدای تو از خواب پا شم(اخیی کی میشه...)
کی حاضر به خاطرت دنبال تو راه بره
آره ن قدر بیا تا که بالاخره وا بده
قطعا هستن کسایی که حتما
این حرفو زدن و دبه کردن
ولی به

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com